Steam Problem
#1
geschrieben 11. September 2007 - 14:27
MFG steamowner
Anzeige
#2
geschrieben 11. September 2007 - 14:35
Die einzige logische erklärung die mir imoment einfällt ist dass es nicht dein Account ist.
#3
geschrieben 11. September 2007 - 14:45
#4
geschrieben 11. September 2007 - 19:33
PS: ich habe meinem account durch deinen thread wo du das erklärt hast wie ich meinen account wiederbekomme PER EMAIL
Dieser Beitrag wurde von steamowner bearbeitet: 11. September 2007 - 19:35
#5
geschrieben 11. September 2007 - 20:45
Zitat
Zitat
Das kannst du ja dann mit den Keys beweisen (am besten einscannen, mit deiner ticket nummer darunter, mit kuli geschrieben)
Und dann sowas wie
Zitat
I had following Games in my account:
-Auflistung
-der Spiele
-die du hattest
But after I recieved a new password from you, after my account has been hijacked, I suddenly only had Counter Strike 1.6 in my account. A Game which i never posessed in the first place.
To prove this I uploaded a scan of my cd key(s)
Could it be that there has been some mistake ?
sincerely yours
Dein Name
#6
geschrieben 12. September 2007 - 17:18
#7
geschrieben 12. September 2007 - 17:36
Zitat
#8 _Erazor84_
geschrieben 12. September 2007 - 17:49
kann man nur hoffen das du brav deine rechungen aufhebst
Dieser Beitrag wurde von Erazor84 bearbeitet: 12. September 2007 - 17:50
#9
geschrieben 12. September 2007 - 19:45
Your question has been received. We answer incidents in the order received. Please be patient and we will provide you with a solution as soon as possible.
To update this question by email, please reply to this message. Because your reply will be automatically processed, you MUST enter your reply in the space below. Text entered into any other part of this message will be discarded.
[===> Please enter your reply below this line
[===> Please enter your reply above this line
#10
geschrieben 12. September 2007 - 20:00
Zitat (steamowner: 12.09.2007, 20:45)
Your question has been received. We answer incidents in the order received. Please be patient and we will provide you with a solution as soon as possible.
To update this question by email, please reply to this message. Because your reply will be automatically processed, you MUST enter your reply in the space below. Text entered into any other part of this message will be discarded.
[===> Please enter your reply below this line
[===> Please enter your reply above this line
das bedeutet warten bis du an der reihe bist ...
you are running an OS
you use a Browser
I know so much about you...
#11
geschrieben 13. September 2007 - 12:49
[===> Please enter your reply above this line
soll ich da nix eingeben und zurück schicken ?
#13
geschrieben 13. September 2007 - 13:49
Bei mir hats gesamt nichtmal eine Woche gedauert und Alles hat wieder gepasst
#14
geschrieben 13. September 2007 - 13:57
Zitat