WinFuture-Forum.de: Windowslivemail Desktop - WinFuture-Forum.de

Zum Inhalt wechseln

Nachrichten zum Thema: Software
Seite 1 von 1

Windowslivemail Desktop


#1 Mitglied ist offline   webster200421 

  • Gruppe: aktive Mitglieder
  • Beiträge: 225
  • Beigetreten: 30. Mai 06
  • Reputation: 0
  • Wohnort:Germany
  • Interessen:Alles was mit PC und Grafikdesign zu tun hat

geschrieben 04. August 2006 - 10:43

Hallo,
Mal eine Frage, habe das installiert.
Kann mich aber über meinen beiden Account nicht einloggen kommt immer die Meldung wie auf dem Screenhots.Leider kann ich nichts lesen in Englisch.
Warum geht das nicht.

Angehängte Miniaturbilder

  • Angehängtes Bild: Testbild.jpg

0

Anzeige



#2 _Fr34ky_

  • Gruppe: Gäste

geschrieben 04. August 2006 - 10:52

deine emailadresse ist nicht für die beta live systeme gültig! klick auf sign up und füll das formular aus.
0

#3 Mitglied ist offline   webster200421 

  • Gruppe: aktive Mitglieder
  • Beiträge: 225
  • Beigetreten: 30. Mai 06
  • Reputation: 0
  • Wohnort:Germany
  • Interessen:Alles was mit PC und Grafikdesign zu tun hat

geschrieben 04. August 2006 - 11:13

Beitrag anzeigenZitat (Fr34ky: 04.08.2006, 11:52)

deine emailadresse ist nicht für die beta live systeme gültig! klick auf sign up und füll das formular aus.


Das habe ich schon 2 x mit verschiedenen Mailadresse ausgefüllt.
Habe nun schon 3 hotmail Account angelgt und nicht einer funktioniert.
Aber immer das selbe.
Naj, wird es eben wieder deinstalliert.
Schade.
0

#4 _Fr34ky_

  • Gruppe: Gäste

geschrieben 04. August 2006 - 11:25

hast du die bestätigung-emails abgewartet die bis zu 24h brauchen können? ein bischen geduld junger schüler!
0

#5 Mitglied ist offline   Stan 

  • Gruppe: aktive Mitglieder
  • Beiträge: 7.017
  • Beigetreten: 06. Juni 04
  • Reputation: 35
  • Geschlecht:Männlich
  • Wohnort:München

geschrieben 04. August 2006 - 11:40

danke benny!

Es braucht echt ne weile bis man dafür freigeschalten ist also ruhig ein bisschen warten.
0

#6 Mitglied ist offline   webster200421 

  • Gruppe: aktive Mitglieder
  • Beiträge: 225
  • Beigetreten: 30. Mai 06
  • Reputation: 0
  • Wohnort:Germany
  • Interessen:Alles was mit PC und Grafikdesign zu tun hat

geschrieben 04. August 2006 - 11:51

Beitrag anzeigenZitat (Stan: 04.08.2006, 12:40)

danke benny!

Es braucht echt ne weile bis man dafür freigeschalten ist also ruhig ein bisschen warten.



OK, dann warte ich eben mal ab.

Das Mail kam gerade rein.

Hello [email protected],

Thank you for signing up for an account on the Microsoft Passport Network.

Use the e-mail address ([email protected]) and password you provided during sign-up to sign in at any site or service where you see the Passport Network logo.

This e-mail message contains important information on how to use your account, including what to do if you forget your password. Please save or print a copy so you can refer to it later.

TO SIGN IN
Click the Passport Network sign in button at any participating site, and then type your e-mail address and password in the sign in box.

You can also sign in with a single click, by choosing to save your e-mail address and password on your computer when you sign in.

TO SIGN OUT
Click the Passport Network sign-out button at any participating site to sign out of all Passport Network sites.

OTHER IMPORTANT LINKS

You can sign into Account Services from the Microsoft Passport Network home page at:

https://accountservi...rt.net/?lc=1033

At Account Services you can see more useful information, and view or change your profile.

IF YOU FORGET YOUR PASSWORD
You can reset your password at Account Services. We strongly recommend choosing a question and a secret answer, and an alternate e-mail address where you can have Microsoft Passport send you a password reset message. To create these password safeguards, go to the Credentials page of Account Services.

To reset your password, go to Account Services, click Forgot Your Password, and follow the instructions on the screen.

The Passport Network is committed to protecting your privacy. We encourage you to review the Passport Network Privacy Statement at

https://accountservices.passport.net/PPPriv...ent.srf?lc=1033

If you have questions regarding the Privacy Statement, send an e-mail message to [email protected].

To request more help, contact Customer Support at https://accountservices.passport.net/Custom...ort.srf?lc=1033.

Thank you for using the Passport Network!

Microsoft Passport Network Customer Support

NOTE:
Please do not reply to this message, which was sent from an unmonitored e-mail address. Mail sent to this address cannot be answered.
0

Thema verteilen:


Seite 1 von 1

1 Besucher lesen dieses Thema
Mitglieder: 0, Gäste: 1, unsichtbare Mitglieder: 0