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Steam Update Thread

#16 Mitglied ist offline   DiNozzo 

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geschrieben 09. März 2006 - 18:39

Beitrag anzeigenZitat (Phate: 09.03.2006, 18:32)

Bei mir gehen beide.

omg?!
das "darf" aber nicht sein, denn mit dem update wurde die fav liste im spiel deaktiviert ...
entweder du hast nen alten screen, oder du hast dein cs schon lange nicht mehr geupdatet!

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#17 _Phate_

  • Gruppe: Gäste

geschrieben 09. März 2006 - 18:45

Beitrag anzeigenZitat (DiNozzo: 09.03.2006, 18:39)

omg?!
das "darf" aber nicht sein, denn mit dem update wurde die fav liste im spiel deaktiviert ...
entweder du hast nen alten screen, oder du hast dein cs schon lange nicht mehr geupdatet!


CS:S ist Up2Date und der Screen ist von grade eben.

#18 Mitglied ist offline   DiNozzo 

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geschrieben 09. März 2006 - 18:48

Beitrag anzeigenZitat (Phate: 09.03.2006, 18:45)

CS:S ist Up2Date und der Screen ist von grade eben.

na dann bist du wohl so ziemlich der einzige CS:S Spieler, bei dem die Favoriten im Spiel funktionieren ...

#19 _Phate_

  • Gruppe: Gäste

geschrieben 09. März 2006 - 19:00

Ok, jetzt kommen mal richtige Screenshots :)
Bilder sind leicht verwackelt, aber sollten für den Zweck ausreichen.

1. Foto mit Zeit, Ingame in der Favleiste
2. Foto mit Zeit, Spiel aktuell
3. Foto mit Datum, Spiel aktuell

Reicht das? :)

Dieser Beitrag wurde von Phate bearbeitet: 09. März 2006 - 19:00


#20 Mitglied ist offline   DiNozzo 

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geschrieben 09. März 2006 - 19:26

@ phate
glaubs dir ja, nur ist halt ein bisschen komisch ...

btw. wir könnten mal ne runde cs zocken, oder? :)

#21 _Phate_

  • Gruppe: Gäste

geschrieben 09. März 2006 - 19:28

Ich schreib dir mal ne PM wenn ich wieder zock. Hab momentan keine Zeit dafür :)

#22 _Phate_

  • Gruppe: Gäste

geschrieben 14. März 2006 - 11:16

Neues Steamupdate. Mod bitte Titel ändern :)

Zitat

Steam Client, Source Engine and Half-Life 1 Engine Update Released
March 13, 2006, 3:34 pm · Alfred Reynolds
Updates to the Steam Client have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Steam Client
* You can now join the Friends Beta via the Friends button inside of Steam.
* The Steam hardware survey has been updated, with improved detection of graphics card hardware and sound card detection. Results are available here
* Added System information help menu option which shows the hardware information detected for the survey
* Fixed offline mode not working for users who account names that are all digits with leading zeros
* Fixed actively preloading games showing as paused in the mini-games list
* Fixed case where store page could become stuck displaying 'loading...' and never show a page

Source & Half-Life 1 Engine
* Enabled Friends beta
* Fixed several cases where the server browser would not correctly handle filtering of mods

Source Engine
* Improved filesystem throughput - this fixes a bunch of stutter reports in Half-Life 2

Counter-Strike
* Fixed menuselect 10 exploit allowing players to spawn into game in spectator mode

Dieser Beitrag wurde von Phate bearbeitet: 14. März 2006 - 11:17


#23 _Jammer_

  • Gruppe: Gäste

geschrieben 15. März 2006 - 02:30

Zitat

Steam Client Update Released
March 14, 2006, 3:09 pm · Alfred Reynolds
Updates to the Steam Client have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Steam Client

* Fixed problem with launching Steam when running Windows 98
* Steam will automatically validate Red Orchestra's cache the first time it is launched to ensure it isn't corrupted


http://www.steampowe...x.php?area=news

cya

#24 _Phate_

  • Gruppe: Gäste

geschrieben 21. März 2006 - 09:56

Zitat

Source Engine and Dedicated Server update
March 20, 2006, 4:02 pm · Alfred Reynolds
Updates to the Source Engine and Windows Dedicated Servers have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Source Engine

* Fixed Garry's Mod failing to spawn new entities (was failing due to "userinfo" command change)
* Fixed background music playing after joining a game if the game was launched via a desktop shortcut


Source/Half-Life 1 Dedicated Server

* (win32) Fixed "Steam Validation Rejected" error when connecting to a game server


Mal wieder ein paar kleine Updates.

#25 _Jammer_

  • Gruppe: Gäste

  geschrieben 11. April 2006 - 15:15

Zitat

Steam Client Update Released
April 6, 2006, 4:27 pm · Alfred Reynolds
Updates to the Steam Client have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Steam Client

* Fixed an issue which would have prevented some users from being able to pre-purchase SiN Episodes: Emergence


http://www.steampowe...x.php?area=news

cya

Dieser Beitrag wurde von Jammer bearbeitet: 11. April 2006 - 15:15


#26 Mitglied ist offline   Elren Luthien 

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geschrieben 13. April 2006 - 20:13

Endlich gibbet den GSG9 wieder. ;(

Desweiteren wurde de_Dust, die Map erstrahlt jetzt im schönsten HDR-Glanz.

Zitat

Added HDR lighting to de_dust
Added GSG9 and Arctic player models
Improved lag compensation
Unified client and server player anims
Bot navigation files on disk are preferred over nav files embedded in bsps
Bots can use drop-down ladders
Bug fixes
--------------------------------------------------------------------------------

Resized some crates in de_dust to fix players being able to peek over them


So much for dreams we see but never care to know
Your heart makes me feel
Your heart makes me moan
For always and ever, I'll never let go..."

Elrens Blog Elren auf Last.fm Elren bei SysProfile

#27 Mitglied ist offline   linksta 

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geschrieben 21. April 2006 - 04:19

Zitat

Counter-Strike:Source

* FCVAR_ARCHIVE bei cl_minmodels entfernt.

* Fehler behoben bei dem Linux-Server nach einem Mapwechsel einfroren.

* Linux dedicated server -condebug zeichnet jetzt das komplette output der console auf.

* gefixt: Spawnen als Live Spectator

* gefixt: Fehler beim abspielen von MP3s

Half-Life²

* gefixt: Fehler bei NPC-Steuerung

Source Engine

* gefixt: Fehler beim Upload von Serverstatistiken

* gefixt: Listen-Server konnte keine bsp. zip files abspielen

* gefixt: Fehler beim Demo-Smoother

* gefixt: Fehler bei der HDR-Darstellung unter DX7

auf unbestimmte zeit offline
<3 Adblock

#28 _Jammer_

  • Gruppe: Gäste

  geschrieben 12. Mai 2006 - 16:29

Steam Client Update Released

Zitat

Steam Client Update Released
May 5, 2006, 10:00 pm · Chris Bokitch
Updates to the Steam Client have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

* Added 'My media' tab to the main steam window
* Fixed 'delete local content' not working for SiN1
* Separated the notion of 'updating' and 'downloading' in the games list status column
* Changed selecting a new steam skin to prompt for a restart
* Updated internet connection speeds list in the settings dialog
* Added download time estimation to install dialog
* Added Metascore column to games list


http://www.steampowe...x.php?area=news

cya

#29 _Jammer_

  • Gruppe: Gäste

  geschrieben 26. Mai 2006 - 19:25

Source Engine Update Available

Zitat

Source Engine Update Available
May 24, 2006, 6:45 pm · Alfred Reynolds
Updates to the Source Engine have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Graphics

* Fixed occasional graphics artifact tearing run running on Nvidia 6800 hardware
* Fixed mismatch of bumpmapped/non-bumpmapped surfaces in HDR
* Fixed bug where mat_colorcorrection wasn't getting set properly on when running for the first time
* Updated default configuration settings for some newer video cards
* Fixed full-screen flicker bug when Alt-Tabbing out of fullscreen (particularly at high resolutions)


User Interface

* Added progress bar state to print a description when the server changes levels
* Show disconnect dialog when client connection times out
* Fixed anti-aliasing on fonts
* Fixed a memory leak in vgui
* Fix for startup video not showing correctly if running fullscreen with desktop resolution less than or equal to 1024x768
* Fixed bug where game would crash when taking a bug screenshot if the screen/window resolution was wider that 2048 pixels


Sound

* Fixed sound initializing twice at startup in some cases
* Optimized sound engine performance
* Fixed a bug where machines without proper sound hardware and/or drivers would crash


SourceTV

* Added SourceTV port and delay time to status output if SourceTV is active
* Added new command net_status that shows more detailed information about total and average packet loss, latency, packets/sec and bandwidth
* Added convar tv_autoretry 1 so relay proxies try to reconnect after connection crashed/timed out
* Added convar tv_timeout to specify connection timeout limit in seconds
* Improved spectator client dispatching, should be faster and balance better
* Fixed SourceTV relays being unable to connect to sv_lan 1 servers
* Fixed SourceTV servers reporting password restrictions
* Fixed SourceTV bots joining game even if disabled
* Fixed disappearing weapons in SourceTV
* Fixed spectator chat not displaying on relay proxies
* Fixed SourceTV crash during changelevel
* Fixed command tv_record crashing relay proxies
* Reduced SourceTV CPU requirements


http://www.steampowe...x.php?area=news

cya

Dieser Beitrag wurde von Jammer bearbeitet: 26. Mai 2006 - 19:26


#30 _Jammer_

  • Gruppe: Gäste

  geschrieben 29. Mai 2006 - 17:12

Source Engine Update Available

Zitat

Source Engine Update Available
May 26, 2006, 6:19 pm · Alfred Reynolds

Updates to the Source Engine have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Source Engine

Fixed command allowing clients to change sv_cheat convars

Fixed engine trying to load incorrect skill.cfg file and defaulting game variables


http://www.steampowe...x.php?area=news

cya

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