WinFuture-Forum.de: Schwizer Eggä - WinFuture-Forum.de

Zum Inhalt wechseln

Beiträge in diesem Forum erhöhen euren Beitragszähler nicht.
  • 14 Seiten +
  • « Erste
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Schwizer Eggä

Umfrage: Us welem Kanton chömet ihr? (89 Mitglieder haben abgestimmt)

Us welem Kanton chömet ihr?

Du kannst das Ergebnis dieser Umfrage nicht sehen, bevor du nicht selbst abgestimmt hast. Bitte melde dich an und gib deine Stimme ab um das Ergebnis zu sehen.
Abstimmen Gäste können nicht abstimmen

#196 Mitglied ist offline   Peace 

• Gruppe: Mitglieder
  • Beigetreten: 08. Juni 06

geschrieben 28. September 2006 - 12:24

MCDX lueg imene ufsatz chasches doch wohl so schirbe:)und mein went es buech lisisch(vorusgsetzt du lisisch ab und zue mol ;D )denksch jo au nid das dä gay isch oda?
aber du es isch easy es tönt nur so komisch vorellem wen öebrt hochdütsch redet und nochher seit daser mit kollegen weggeht:)
grüess peace
Jeder hat das Recht dumm zu sein! Einige missbrauchen dieses Recht leider ständig!:D

Anzeige

#197 Mitglied ist offline   MurdocNicalls 

• Gruppe: Verbannt
  • Beigetreten: 01. März 06

geschrieben 28. September 2006 - 13:20

Bi üs in Lozern säget mer zoenand au Kollege. Frönd seit mer meischtens nor zom beschte Kolleg wot hesch. Oder ebe du besch gay...ond BITTE due LOZERN dezue!!!!!!!!

#198 Mitglied ist offline   Peace 

geschrieben 28. September 2006 - 13:35

joa du bi üs im thurgi seit mor au kollege aber im hochdütsche seit mor das nur zu arbetskollege:)und i find eifach immer es tönt so komisch wen eine seit: Ich werde heute mit meinen kollegen ins kino gehen! do tönt doch freunde viel besser: ich werde heute mit meinen freunden ins kino gehen!oder tüschi mi do?
grüessli peace
Jeder hat das Recht dumm zu sein! Einige missbrauchen dieses Recht leider ständig!:D

#199 _MCDX_

• Gruppe: Gäste

geschrieben 28. September 2006 - 13:44

Beitrag anzeigenZitat (Peace: 28.09.2006, 13:24)

aber du es isch easy es tönt nur so komisch vorellem wen öebrt hochdütsch redet und nochher seit daser mit kollegen weggeht:)

Joa, mängmal ring ich mich däzue Freund z schriebe. Ab es isch eifach komisch. Chasch ja au säge wieso en Dütsche i dä Schwiiz nöd chan Zmorge säge, sondern uf sim "Frühstück" hocke bliebt. ;D

Beitrag anzeigenZitat (pascalm: 28.09.2006, 14:20)

Bi üs in Lozern säget mer zoenand au Kollege. Frönd seit mer meischtens nor zom beschte Kolleg wot hesch. Oder ebe du besch gay...ond BITTE due LOZERN dezue!!!!!!!!

sägs amne Mod :D

Dieser Beitrag wurde von MCDX bearbeitet: 28. September 2006 - 13:45

#200 Mitglied ist offline   Peace 

geschrieben 28. September 2006 - 13:48

löl du d schwizer blibet au uf sache hocke:)*studier*mir fallt gad nix ih!i überlegs mir mol mein d zürcher lachet d thurgis au us wens öbis sägät und umgekehrt also eigentlich blibet alli hocke:)
aber mein went im ufsatz kollege schribsch findis mega komisch bishc jo nid gad gay!
gruess peace

#201 Mitglied ist offline   MurdocNicalls 

geschrieben 28. September 2006 - 13:50

Beitrag anzeigenZitat (MCDX: 28.09.2006, 14:44)

Joa, mängmal ring ich mich däzue Freund z schriebe. Ab es isch eifach komisch. Chasch ja au säge wieso en Dütsche i dä Schwiiz nöd chan Zmorge säge, sondern uf sim "Frühstück" hocke bliebt. ;D

Genau so esch. Sehr guetes Bieschpel.

#202 Mitglied ist offline   Peace 

geschrieben 28. September 2006 - 16:21

löl dütschland isch immerno grösser:)und userdem warum lernet mir hochdütsch mein mir verstönd di dütsche ohni problem wens hochdütsch redet aber sie üs nid und rede chönts erst recht nid!das tönt eifach nur lustig :D
grüessli peace

#203 Mitglied ist offline   V!staNauT 

• Gruppe: aktive Mitglieder
  • Beigetreten: 16. September 06
  • Interessen:Multiverse

geschrieben 28. September 2006 - 16:32

Aso i will nüüt falsches säge do, ois verstöchets nämli bessä als me gloubet. Drum sägi nu ä liebs Grüässli an alli Schwiizer un Möchtegernschwiizer i däm Forum.
Proscht zämme!
:D
Eingefügtes Bild

#204 Mitglied ist offline   Peace 

geschrieben 28. September 2006 - 16:41

joa chunt drufahr mir händ en lehrer wo dütsche isch und dä seit au so lustigi wörtli wie sönnele und so:Pisch amen no recht lustig oder wener probiert schwizerdütsch z rede eifach nur amüsant aber es tötn au so witzig wen schwizer hochdütsch redet mitem ichhhhh :D
grüsse peace

#205 Mitglied ist offline   MurdocNicalls 

geschrieben 28. September 2006 - 17:09

Jetzt nor mol so nebebi, fendet ehr au das alli dütsche glich dönid? Im TS chamer die fascht ned onderscheide wel die döned alli glich :D

#206 Mitglied ist offline   Peace 

geschrieben 28. September 2006 - 17:13

hey sorry weni so dumm froge was isch TS?
es goht i find es tönt no witzig wen dütschi redet so geschmeidig im gegesatz zude schwizer.
grüessli peace

#207 Mitglied ist offline   NightTiger 

• Gruppe: aktive Mitglieder
  • Beigetreten: 19. März 06
  • Interessen:Webdesign -> (X)HTML, CSS, ein bisschen PHP und ein bisschen JavaScript ;))

geschrieben 28. September 2006 - 17:14

@pascalm

ja, irgendwie scho.. natürlech nid au, aber so im auter vo 14-16 scho.. :D

Thema verteilen:

• 14 Seiten +
  • « Erste
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6