hallo
habe mir quake 4 gekauft und nun will ich es auch auf den neusten stand bringen
könnt ihr mir sagen welche patches es gibt und in welcher reihenfolge ich sie installieren muss?
danke
Seite 1 von 1
Quake 4 Patches
Anzeige
#2
geschrieben 26. August 2007 - 13:24
Mein Apevia Netzteil ist letztens beim Quake zocken durchgegangen
@ Topic
Das neuste ist V.1.4.2
wird denk ich mal installiert, wie ein Servicepack, also immer die neuste Version reicht
Quake Patch 1.4.2
greetz clyde
@ Topic
Das neuste ist V.1.4.2
wird denk ich mal installiert, wie ein Servicepack, also immer die neuste Version reicht
Quake Patch 1.4.2
greetz clyde
Dieser Beitrag wurde von clyde² bearbeitet: 26. August 2007 - 13:25
-clyde ist gegangen-
*bye*
*bye*
#3
geschrieben 26. August 2007 - 13:51
danke :-)
aber kann man bei gamestar nur runterladen wenn ma einen premium account hat?
aber kann man bei gamestar nur runterladen wenn ma einen premium account hat?
#4
geschrieben 26. August 2007 - 13:58
anscheinend ... hier ein link der geht patch
Dieser Beitrag wurde von xerex.exe bearbeitet: 26. August 2007 - 13:59
lalala:
lieber außenseiter sein als dummes spießer schwein
ich brauche niemand der mir sagt was ich zu tun und lassen hab *sing*
:lalala
lieber außenseiter sein als dummes spießer schwein
ich brauche niemand der mir sagt was ich zu tun und lassen hab *sing*
:lalala
#5
geschrieben 26. August 2007 - 14:01
Dann nehm solange den hier^^
Quake 4 Patch 1.4.2
Quake 4 Patch 1.4.2
Zitat
Change-Log
* player lean, player models lean in the direction of movement (use g_playerLean to scale or disable the effect (client side))
* fix wallhugging on ramps (fix also makes ramps slightly faster)
* horizontal speed fully maintained when crouch sliding and hitting a ramp (previous version had a little dip)
* si_fps limited to 90fps for q4mp/, now declared in gamecode so mods can change their max
* revert the projectile code to 1.4.0, not trying to predict projectiles anymore (the prediction code of 1.4.1 can be enabled with g_predictProjectiles 1 (client side))
* reworked the hit sounds / hit feedback propagation. fixed skipping problems
* change network demo extension to include the protocol number
* fix network demos not setting the si_fps value properly
* fix client prediction being irregular when connected to a TV repeater
* added r_skipSky for a cheap black sky
* fix a crash in single player (sound related)
* fix several SMP-related crashes
* fix a crash in autodownload server
* hud_showSpeed cvar (shows current horizontal speed)
* hud_showInput cvar (shows the input state to learn how to make particular moves)
* s_useOcclusion no longer cheat protected (can be changed by network clients now)
* no gauntlet spinup time, damage is immediate now
* bse_rateLimit defaults to 3, showing all shotgun pellet impacts
* added g_nailTrail, g_grenadeTrail, g_rocketTrail, g_railTrail, g_napalmTrail to disable weapon trails
* updated reference netdemo included for performance tests: id_perftest.ndmo85
* player lean, player models lean in the direction of movement (use g_playerLean to scale or disable the effect (client side))
* fix wallhugging on ramps (fix also makes ramps slightly faster)
* horizontal speed fully maintained when crouch sliding and hitting a ramp (previous version had a little dip)
* si_fps limited to 90fps for q4mp/, now declared in gamecode so mods can change their max
* revert the projectile code to 1.4.0, not trying to predict projectiles anymore (the prediction code of 1.4.1 can be enabled with g_predictProjectiles 1 (client side))
* reworked the hit sounds / hit feedback propagation. fixed skipping problems
* change network demo extension to include the protocol number
* fix network demos not setting the si_fps value properly
* fix client prediction being irregular when connected to a TV repeater
* added r_skipSky for a cheap black sky
* fix a crash in single player (sound related)
* fix several SMP-related crashes
* fix a crash in autodownload server
* hud_showSpeed cvar (shows current horizontal speed)
* hud_showInput cvar (shows the input state to learn how to make particular moves)
* s_useOcclusion no longer cheat protected (can be changed by network clients now)
* no gauntlet spinup time, damage is immediate now
* bse_rateLimit defaults to 3, showing all shotgun pellet impacts
* added g_nailTrail, g_grenadeTrail, g_rocketTrail, g_railTrail, g_napalmTrail to disable weapon trails
* updated reference netdemo included for performance tests: id_perftest.ndmo85
Dieser Beitrag wurde von clyde² bearbeitet: 26. August 2007 - 14:02
-clyde ist gegangen-
*bye*
*bye*
Thema verteilen:
Seite 1 von 1